Tijdens de Meet & Treat consultbehandeling gaan we samen kijken welke behandeling of kuur voor u het meest geschikt is en past bij uw huid, wensen en leefstijl.

Met de huidverbetering behandelingen van Blush Clinic krijgt u een professionele en persoonlijke huidbehandeling, afgestemd op uw huidtype en huidconditie.

Kan jouw gezichtshuid wel wat ontspanning of een massage gebruiken? Bij Blush Clinic bieden wij heerlijke Maria Galland gezichtsbehandelingen!

Onze meest krachtige en snelle peeling tot nu toe! De pro power peel collectie bestaat uit een complete serie van producten, voor de perfecte peeling.

Nieuw in Groningen! HydraFacial, de verbeterde versie van de microdermabrasie. Voor een stralende en gladdere huid, op pijnloze wijze.

Op een effectieve manier uw rimpels aanpakken? Met de Hyamatrix anti-rimpel behandelingen op basis van hyaluronzuur is dit mogelijk!

Bindweefselmassage is een massagetechniek waarbij de onderste laag van de huid wordt geprikkeld. Rimpel- en litteken vermindering door een betere doorbloeding.

Bij ELT behandeling wordt dmv infrarood licht de huidverjonging en de aanmaak van collageen en elastine op een natuurlijke en veilige wijze gestimuleerd.

Dermaplaning is een behandeling waarbij effectief en pijnloos alle dode huidcellen en donsharen van het gezicht worden verwijderd. Voor een stralende huid!

Breng huidaandoeningen in beeld met een Digitale Huidanalyse bij Blush Clinic Eelde-Groningen waarbij ook diepere huidlagen in beeld worden gebracht.

Eenmalige behandelingen op het gebied van huidverbetering geven soms niet altijd voldoende resultaat. In dat geval is een kuur een uitkomst.

Huidverbetering dankzij de MicroSkinPolish Microdermabrasie behandeling. Pak nu problemen zoals grove poriën, acne littekens, pigmentvlekken of rimpels aan!